Förkylningen från helvetet,

Sjukt dålig uppdatering av mig! Ett inlägg om Turkiet kommer någon dag när jag orkar och har lagt in alla bilder från telefon och kameran.
 
Att det varit så dåligt här är för att jag har dragits med förkylningen från helvetet. Har varit det i över en månad nu och vi vet inte vad som är fel riktigt. Har varit på vårdcentralen 3 ggr och akuten 1 gång på 1 jäkla vecka. 9 jäkla rör blod, ekg x2, blodtryck och puls 1000 ggr, syresättning mm 1 gång på vc och i ca 5 timmar på akuten, röngats 2 ggr. Säkert en 100 massa saker till jag har gått igenom.
 
Så fram till idag har jag varit sjukskriven och ordinerats vila, en vecka framåt så är jag sjukskriven och får röra lite på mig med sällskap eftersom yrseln inte är borta.
 
Nää, nu ska jag se på hela Sverige bakar och tycka synd om mig själv. Alldeles sönderstucken, 3 ggr har jag blivit stucken i vänster arm och 5 ggr i höger på en vecka! Tänker även skärmshoppa lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0