Promenad,

Imorse trotsade jag regnet och gav mig ut på en promenad i 45 minuter, kallt och jäkligt blött! Men skönt nu när det är över :) Allt kändes bra, öm i ryggen men det löser sig. Fötterna är fortfarande fina, inga blåsor kom upp :D Yay! Men jag känner att huden är fortfarande väldigt öm, märks när jag har skor på mig mm. Funderar på om jag ska gå upp och simma imorgon bitti, har ännu inte bestämt mig än. Det bästa hade ju varit om Ica hade öppnat 7 så jag hade kunnat fjäska lite för mamma att få låna bilen och man kunde ha handlat direkt efter simningen. Men det återstår och se hur gärna jag vill ha sovmorgonen om det blir simning eller ej ;)
 
Håller på och kollar runt på massor med sidor på olika klänningar, men nej jag hittar ingen jag känner för direkt. Jag får helt enkelt gå naken! Grejen är väl att jag har inget bestämt för mig hur de ska se ut liksom, inte längd eller något. Jaja, letandet fortsätter.
 
Nu ska jag lägga mig och sträcka ut ryggen, en liten tuppis får de nog bli med eftersom det inte blev någon sovmorgon imorse (var ju tvungen att gå upp eftersom man inte visste när grabbarna skulle komma och fixa ens element) :)
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0