Perfekta klänningen och skorna,

Ja som rubriken säger så är jag på jakt efter den perfekta klänningen och skorna! Ska nämligen på 50-års fest i början av augusti, pappas underbara sambo Anita fyller år då :) Jag vet att jag är ute i god tid, men det säger bara svisch så är vi snart där och då kanske jag står där med panik över att jag inte har några kläder :p Haha.. Och jag vet att nu när jag nästintill jobbar 75% ända fram tills då (inte fått sommarschemat än, men det brukar ligga runt det ungefär) så lär jag väl inte koncentrera mig på det.
 
Tar gärna emot massa tips på olika sidor som säljer fina klänningar! :) Gärna skor med, men det skulle jag lika gärna kunna tänka mig och köpa på skopunkten. Skulle helst vilja ha en maxiklänning/långklänning men skulle kunna tänka mig alla längder så det är bara att länka alla sidor ni kan komma på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0