Kristinehamn,

Varit ledig idag, så jag och mamma har varit till Kristinehamn en sväng. Blev att handla på maxi, en sväng till jysk och så. Och jag kan säga att jag har nog varit i mitt esse idag! Kört runt i en rondell två varv, två varv på jysk parkeringen och sist men inte minst min plånbok med mobil på motorhuven så det blev nästan tvärnit på jysk parkeringen! Haha.. Herregud, helt otroligt att jag är hel :p
 
Så nu håller jag på och går in mina sulor lite här hemma, som sagt det känns som att gå på tennisbollar ;p Funderar lite på vad jag ska säga, är sjukt trött men har ändå energi. Skulle tro att det är dä som kallas övertrötthet! Får nog bli att sätta sig på balkongen en sväng innan det är dags att fixa lite att äta inför kvällen :) Solen tittar ju faktiskt fram lite!
 
Åh, jag har hittat mitt drömhus! Det är helt perfekt och jag är helt kär i det! Det var ju dock nere i Göteborg men det äre värt, haha.. Kostar liksom bara 2 600 000:-, ;) haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0