Strunt,

Dåligt med uppdaterande har det varit här, men det har varit en hel del nu så bloggen har inte varit den största prion liksom.. Nu är i alla fall elementen färdiga och fixade, jag har hittat min midsommarklänning och jag är nöjd med den :) Fast först var jag ju tvungen att skicka mms till Emelie, Jennifer och Nikita först innan jag blev hel nöjd och övertygad. Haha!! ;)
 
Har fått mitt sommarschema med nu, grymt nöjd är jag! Måste dock bara prata lite med Eva om tre pass jag fått som jag inte kan jobba. Har nog bara blivit något fel eftersom hon har så många att hålla reda på. Men de verkade annars som att jag och Zenita skulle kunna fixa det på något sätt, grejen är att vi är i Turket då så kan liksom inte ta dom ändå :P Haha.. (70 dagar kvar mamma och Nikita till Turket btw!!)
 
Så nu har jag skreve över alla pass i min kalender så nu ska jag spana in en dag som jag och mamma kan åka till Örebro och shoppa inför resan :)) Måste ju fylla på med massor av sommarkläder, har typ inga och ingen bikini heller. Så det måste köpas! Ska även försöka planera in en tripp till Göteborg med Alexander, han ville så gärna till Liseberg igen och snäll syster som jag är så kollar jag ju upp om vi inte kan åka! Bortskämda snorunge!!!! ;)
 
Litti bitter är jag med, jag har ont i halsen och känner mig sjuk!! Ligger säkert något skit i kroppen, men jag häller i mig te och massa honung som en tok nu! För nästa vecka drar jag ju till Smögen med braiga brudar :)
 
Nej nu ska jag förtränga halsen och planera för shopping och Göteborg istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0