Ledig helg,

Så har den här lediga helgen bara flugit förbi! Jobbade hela förra veckan så när klockan blev 16, så var ingen gladare än mig! Jo kanske mina arbetskamrater, haha.. Monica sa till mig att hon aldrig sett mig så urballad uppe på jobbet som då, men jag bjöd på massa skratt i alla fall! Haha.. Fredagen blev lugn, film och mys med lillebror. Hjälpte även mamma med att märka saker inför loppisen.
 
Lördagen skulle jag sova så länge som möjligt tänkte jag men efter att ha vaknat från sju och framåt så vid tio gav jag upp. Klädde på mig och drog ner till lokalen för att hjälpa mamma och hänga lite. Fyndade mig ett par alldeles nya skor och en jack/tröja. :) Efter loppisen gick dagen i ett kan man säga. Blev att hänga lite först, sen grillade jag ute på gården med mamma och grannar här :) Sen blidde det lite öl och cider och kortspel. Kvällen avslutades på Cesar innan det var dags att gå hem och sova :)
 
Idag har jag förberett matlådor, det vankas kvällsjobb idag. Ska jobba 6 av 7 dagar denna vecka, ge mig styrka! Kollar lite även på om det passar in och funkar ekonomiskt att åka till Västerås nästa helg till Emelie, vi får se :)
 
För o sammanfatta detta inlägg kan jag helt enkelt säga att det var en grym helg! Nöjd tjej, :) Den har innehållit allt, både lugn och ro men även roligheter. Så det ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0