Augusti - då allt händer,

Jag måste då säga att jag är helt jäkla värdelös på att blogga, haha! Jo men så kan det vara.. Livet rullar på som vanligt, vilket betyder: jobb, jobb, jobb och ännu mera jobb. Har endast en dag här och där ledig förutom när jag har ledig helg då har jag faktiskt två, lyx kallas det! Har oftast långa dagar med men det är bara att tuta och köra. Men jag älskar mitt jobb, har verkligen valt rätt men ibland måste man få klaga lite. ;)
 
Just nu är jag inne i en grymt trög period. Har varit mycket på sistone och så bestämde jag mig för att det var slut på ledsna och halvt deprimerade Gabriella, jo men då kom nästa smäll. Jag har drage på mig ett sår som jag fått streptokocker eller stafylokocker i (alltså jag har sagt streptokocker men jag är då osäker, den där läkaren bröt på 1000 olika språk haha.. det är en infektion i alla fall) så nu äter jag penicillin och har en special tvål. Penicillinet gör att jag blir helt utslagen, orkar göra saker men sen är jag helt död. t.ex. jobbar jag så ligger jag helt utslagen och sover flera timmar. Men men, bara en vecka kvar ca tills jag är klar!
 
Ingen bra tid på jobbet att känna sig helt död, denna vecka jobbar jag 6 av 7 dagar.. Jag behöver semester!! Men det är bara att kötta på för om 34 jävla dagar åker jag till värmen!!!! :)))
 
Längtar enormt till augusti för kommer Linnéa hem med så det blir mys med henne!! :) Jag åker till värmen med mamma och bästa Nikita! :) Igår kom Emelie hem och stannar en bit in i augusti! Ja allt händer då och i juli har det varit stendött typ, haha..
 
Nej men eftersom det är driftstörningar hos oss så jag missar filmen Burlesque på tvn så får jag väl roa mig med att titta på Oth så länge ögonen orkar. Dock måste jag vara vaken så jag kan äta lite om ca en timme eftersom jag tagit medicinen för ett tag sen..
 
Nu äre dags för mig att bädda ner mig igen, god natt! :)
 
Ska bjuda på lite bilder från Smögen framöver, tills dess får ni nöja er med denna från midsommarafton :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0