Önskelista,

För att alla som vill köpa födelsedagspresenter till mig inte ska ha problem så hade jag tänkt att börja knåp ihop en önskelista ikväll, ute i god tid jag vet. ;) Men ska den bli bra äre dags att börja i tid! Och eftersom den jag hade skreve till jul försvann i samband med min datorkrasch så kan jag inte använda den heller, så att det är bara att börja på en ny! :)
 
Det är en himlans mycket jag vill ha så det är bara att skriva och börja dela upp vem jag ska önska mig vad av :) Så måste jag nog ringa till mormor och morfar snarast och säga vad jag önskar mig, för jag har inte plats för mer småsaker och dol som hon är himla bra på att ge bort :p
 
Har lite saker som ska göras nu under kvällen men först blir det raklång på soffan innan ryggen dödar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0