Isadora,

Jag har kommit på att jag är för jäkla bra på att förlägga saker! För ett tag sedan hittade jag mitt älskade nagellack från Isadora, Gothic Black, och då la jag det på ett ställe så att jag skulle hitta det. Det här var för flera månader sen och jag har inte hittat det igen! Så häromdagen blev paniken för stor så jag gick och köpte mig ett nytt, det är det bästa svarta nagellacket jag vet. Ni som känner mig vet att jag älskar svarta naglar (inte en aning varför, kanske för att det är snyggt med svarta och korta naglar) och eftersom jag inte får ha nagellack på jobbet så måste jag passa på och njuta de få dagar man är ledig! Så då blir det bara favorit lacken som kommer fram och detta är just det :) Perfekt att måla med, ett lager och det är hur bra som helst.
 
Så nu sitter jag och njuter av att jag har fina naglar igen, :) Men nu blir det att fortsätta med att titta på Criminal Minds och njuta av en skål kvarg och bär!
 
 
Bilden är lånad från Google, men det är just detta som jag använder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0