Turkiet,

Har inte lagt in bildern från kameran än men tänkte bjuda på bilderna från Instagram för de som inte följer mig där :) (bilderna blir kapade, men det orkar jag inte fixa nu när jag är klar med hela inlägget. är inte särskilt mycket som försvinner)
 
Arlanda
 
Första ölen ;)
 
Dricka drink på stranden, joobbigt ;)
 
Åka golfbil på hotellområdet, ännu jobbigare ;)
 
Beställde öl på en restaurang, vi fick frågan om vi ville ha en lite eller stor.
Vi svarade liten och fick denna "lilla" öl.
 
Vår strand,
 
De gillar sötsaker iallafall!
Åt inte upp detta för den som nu trodde det, de har liksom inga normala bitar.
Allt är gigantiskt och super söt, utom "kärleksmumsen"
 
Skor och väskor = jag i sjunde himlen!
Ändå kom jag bara hem med ett par skor :p
 
Vårt vattenland,
 
Raki, inte det godaste jag druckit
 
Hjärtattack!
 
Jag och en utav min bästa bartenders,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0