Present,

Insåg nyss att det 1 vecka och 5 dagar tills pappa fyller år, självklart har jag ju köpt en väldigt genomtänkt present eftersom jag är en sån bra dotter! Nej, nu ljög jag så jag trodde mig själv! Attans också.. Jag har inte en aning om vad jag ska köpa, han önskar sig ju aldrig nåt heller.
 
Förslag mottages gärna :) Men inte kläder eller någon sorts korg med olika saker i, har redan gjort det x2. :p Jag har redan en sak, eftersom jag vet att pappa inte är ute på Internet mer än för att betala räkningar och blocket så kan jag säga vad det är, det är ett kort på fyra generationer. Mig, pappa, farfar, gammelfarmor och gammelfarfar <3 Så ska jag sätta det i en ram med :) Men jag ska ju ha något mer!
 
Bara att sätta igång och kolla runt på nätet efter passande present! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0