Fredagsmys,

Jag beställde mina skor i tisdags och nu har jag fått ett sms om att jag kan hämta ut dom på coop :D Snacka om snabbhet! Hittade en grymt bra sida att beställa ifrån, jag beställde ju mina från skopunkten skrev jag men inte från deras egna sida eller vad man säger. Det finns en sida som heter Put feet first och då kan man handla skor från skopunkten, nilson shoes, ecco och din sko på samma sida :) Hur bra är inte det? Behöver endast betala en frakt även fast man vill ha skor från både skopunkten och din sko. Super!
 
Om en timme ca ska jag träffa Emelie och Ida för en fika på stan :) Mys! Massa skvaller och antagligen span i affärerna, måste komma ihåg och hämta ut mina nya skor med! Tänk att det kan vara så jäkla kul med nya skor!
 
Ikväll ska lillebror vara här, vi ska mysa med gottigheter och se på film :) <3
 

Kommentarer
Postat av: bästa emelie <3

jag vill ha bild på skorna! ;)

Svar: None
Gabriella Wikström

2012-09-29 @ 00:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0