Ordbajs,

Länge sen jag ens ägnade en tanke åt bloggen. Min dator va paj en vecka här men nu funkar den igen så kanske att jag blir lite bättre på att uppdatera.. Och bilderna från turkiet har jag inte lagt in i datorn än, men snart så ska jag väl ta tummen ur så jag kan bjuda på lite bilder därifrån :) 
 
Annars då? Vart husvakt en vecka, mamma har opererat foten så jag är lite hemtjänst och färdtjänst :p, och så jobbar jag! Gjort en minde liten ommöblering, flyttat på sängen och byrån så dte står typ tvärtom. Mycket bättre. Det är typ kallt i min lägenhet, påminnelse till mig själv att köpa en termometer så jag kan kolla hur varmt det är här! 
 
Nu: ska jag dricka te och äta, för det har det visst bleve dåligt med idag.
Kvällen tv: ghost whisperer, spårlöst och perception.
 
Satan i gatan vilket ointressant inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0