Livet leker,

Varken datorn eller bloggen har varit någon prioritering nuförtiden! Vad har hänt på senare tid? Jo jag är färdig deligerad uska nu, jag fått schema på 75% på underbara södra :) Jag är ute mer än någonsin, men jag gillert! :) Nästintill aldrig hemma, har alltid något att göra! Livet leker helt enkelt!

Nu har jag varit ledig 3 dagar, då har det varit att umgås med vänner, tittat på fotboll, druckit lite vin. Men imorgon så börjar min jobbhelg och då äre fyra dagar som gäller, men jag klagar inte! :)

Har nada intressant att skriva så att, hejdå!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Det låter väldigt likt mitt schema??? ;)

2012-05-11 @ 20:23:11
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0