Uppdatering,

Har jobbat fem dagar här. Har varit roligt och kul att träffa alla söta pensionärer med :)

Igår började det med jobb, 7-14. Sedan vart det hem snabb duscha, slänga i sig någon macka för att sedan åka på kalas till kusin Anton. Trött som ett as var jag! Bästa kalaset jag vart på någonsin alltså. Nu undrar ni såklart varför? För att vi kollade på hockey jag, Erika, Anton, pappa och Peter. Andra perioden var den bästa, för då sov jag! Haha.. Tur att det var hos Peter och Katarina jag befann mig på kalas alltså ;)

Sen vart det hem till söta Jennifer för vin :) Även Kattis och Elin var där, mycket roligt. Vart mycke skratt, prat och lite spel :) Sen en spontan utgång för min del men det var roligt! Men mycket lugnt för min del för idag har jag jobbat kväll. Så nu är jag grymt trött, typ trött som ett as idag med!

Så frågan är va fasiken gör jag vaken nu?? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0