Stefan Liv,

Läste någonstans att nu i mars var ett halvår sen som Stefan Liv gick bort. Och då när han dog så tittade jag aldrig på när hans tröja hissades upp men så gjorde jag det alldeles nyss. Hela jag rös och gåshud fick jag, och känslig som jag är så var jag ju tvungen att gråta lite! Speciellt när jag såg vad lik hans äldsta son är Stefan! Kommer ihåg när jag var liten, oj vad kär jag var i Stefan. Jag hade tre garderobsdörrar i mitt sovrum då, alla var täckta med bilder på Stefan Liv!

Jag sa att jag skulle gifta mig med Heath Ledger när jag dör, och det ska jag fortfarande göra men jag ska minsann träffa Stefan med :)




Kommentarer
Postat av: evelinajamie !!

Åh där vart det snyft ! :) Hade inte heller sett det förrens nu när du lagt upp det! Han var lätt en av dem snyggaste Hockeymålvakterna ;)

2012-04-03 @ 23:27:03
URL: http://evelinajamie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0