Så ska det låta,

Sitter och tittar på så ska det låta och jag kan inte låta bli att tycka att Alexander Rybak är lite söt alltså! Och den andra killen som är med ser ju ganska bra ut med så det är ju ingen nitlott att titta på det just nu. Sen blir det Big Brother och sen sova, börjar bli förkyld som det verkar som så nu jäklars ska det sovas så den försvinner!

Igår kväll var det familjemiddag hemma hos pappa, mysigt! Det var alltså jag, pappa, anita, daniel och anders. Super god mat och lite drinkar, fast för min del vart det endast cola då jag tänker på förkylningen + att det blir att kalasa till helgen och det är all in, visst Nikita?! ;) Haha, nejdå..

Foten hänger med, den är lindad större delen utav dagen förutom när jag inte ska ut något mer och jag ändå bara ska sitta o ta det lugnt. Har ont i den och den är lite svullen, små blå på olika ställen. Värker som mest under eftermiddagen och kvällen, men då har jag ju gått lite. Men som sagt jag slog mig ju i rätt rejält. Så det är vila och inte för mycket stödjning på den som gäller tror jag. Typiskt att det skulle hända nu när jag verkligen vill och behöver jobba denna månad innan praktiken. Men det gäller väl att använda den mest när det behövs, prioritera jobb alltså och inte all annan ränning ;) haha..

Nu ska jag njuta av fina pojkar på tvn med en kopp te :)





Kommentarer
Postat av: Linnea

Åhh, Peter Johansson är ju så underbar! :D

2012-03-04 @ 21:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0