Plugg,

Idag är det pluggning som gäller, har gjort lite nu på förmiddagen. Somnade inte förrän runt ett inatt, kunde verkligen inte även fast jag var dyng trött så det fick bli en sovmorgon till tio. Men har vaknat tusen gånger och undrat om jag inte ska gå upp men nej låg kvar ett tag till. Så det blir strax att fortsätta och plugga, till det får det bli lite morötter och dipp. Nyttigt förutom dippen då, men har längtat hela helgen på att äta det men har minsann inte funnits tid för det :O

Imorgon blir det att gå till skolan en sväng för att öva på lite praktiska moment som kan vara bra inför praktiken :) Nästa vecka drar det igång, än är jag inte nervös men det kommer allt att komma!

Senare hade jag tänkt att lägga in bilderna från när mamma fyllde år på datorn och dola lite med. Får bli som en pausen någon gång under dagen :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0