Aoutch,

I tisdag var vi på Boda Borg, skit kul var det! :) Dock så får jag väl erkänna igen då, fröken Stolpe, att jag ramlade ;) Vi hade typ hunnit vara där i två timmar så ramlar jag, :p Hatar när golvet blir typ 10 cm lägre i nästa rum och det tänkte ju inte jag på. Så det slutade i rivmärken på ryggen och en väldigt stukad fot. Fast medans vi var där så sket jag ju i att foten gjorde ont, för så ont gjorde den ju inte då :p Men nu så gör den allt ont, så knaprar lite Ipren. Gick ner till Skölds guld förut (ni som vet var jag bor så är det ju inte alls långt) men när jag kommit ner så gör foten fruktansvärt ont redan. Så det har inte blivit många knop idag, lögge i sängen och nördat sims och jag har då inte flyttat mig särskilt långt från sängen för foten gör ooont, såga av den kanske!

Imorgon väntas synundersökning i Karlstad och sen ska det kollas i lite affärer och handlas mat. Så det är bara hoppas att foten pallar, ha lite Ipren med ifall jag får jätte ont och se glad ut.

Nu ska jag fortsätta och ligga i sängen, kolla tv och nörda mer dataspel. Sen inväntas Revenge och Alvin o gänget 2 med lillebror :) <3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0