Jobb,

Bloggen har försvunnit lite ur mitt liv har jag märkt, händer så mycket annat kul här i livet! :) Jobbet rullar på, nu äre endast 1 månad kvar på mitt vikariat och sen börjar jag på mitt sommar schema. Och jag fullkomligt älskar att jobba som uska :) Har hunnit med massor med insulin, omläggningar, linda ben och självklart den vanliga omvårdnaden. Har även tagit mitt första venprov all by myself! Gick as bra på andra försöket, men nervöst som tusan var det när jag skulle sticka, haha.. Jag och Jennifer tränar för fulla muggar, vi gillert! Livet rullar på och jag hinner knappt vara hemma, och det gillar vi med! Nu följer en vecka med endast massa jobb, så hejdå sociala liv!

Just ja, twitter och instagram är jag på lurad med av mina kära vänner! :p Så att skulle ni mot förmodan vilja följa mig så här är användarnamnen: twitter - gabbsaaan och instagram - gabriellawikstrom

Det var allt för mig, tack o hej..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det var väl på tiden! Tur för dig att jag också har fullt upp med studenten och att jag ser dig på La Strada så fort jag är där, annars vet jag inte vad jag hade tagit mig till! ;) Men kul att se att allt flyter på i alla fall Gabbs, ha det bra :D

2012-06-04 @ 14:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0