Torsdag,

Mamma och Alexander var här på lunch, det fick bli pasta och köttfärssås. :) Sen diskade min snälla broder här efter att mamma mutat honom att han skulle få fem guldtior, haha.. Då var han minsann snabb till att diska, det bästa var att jag slapp diska OCH jag slapp betala honom.

Jackpott på många ställen idag! :)

Nu har vi nyss varit och handlat så nu ser det ut som att någon bor här igen i kylskåpet :P Nej men lite behövdes fylla på, har varit duktig och ätit ur massa innan jag handlat så det känns bra :)

Nu blir det att se på antingen OC fjärde säsongen eller nörda Sims3 eller att se Wallander - Byfånen. Fast en tuppis skulle sitta fint efter att somnat 3 inatt :/ Hade skit svårt att sova. Så vi får väl se vad jag väljer :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0