Öroninflammation,

Blivit dålig uppdatering de senaste dagarna. Var till akuten i Karlstad i söndags där de kom fram till att jag har virus, gör kul eftersom det inte går att göra så mycket. Så jag skulle äta värktabletter regelbundet men ont i öra fick jag med senare. Så var upp till sjukhuset här imorse och där kom dr.Olsson fram till att jag har virus (men det visste vi ju redan) och sen att jag har öroninflammation för första gången i mitt liv! Så det fick bli en penicillinkur och kortisonnässpray.

Så det blir soffan och massa film i någon dag till sen ska jag vara piggare av medicinen :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Om du ska se på massa film, se ligg med mig och hör av dig till mig på facebook vad du tyckte sen!



Krya på dig hörredu, ha det bra :)

2012-01-12 @ 22:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0