Ont i halsen,

Haft ont i halsen två dagar nu, fy fan.. Gör så jävla ont att svälja, så lever princip på te med honung i! Och som tur är så säljer de fortfarande lite julmust så har fått i mig det med. Mat är ingen höjdare, går ganska okej att svälja men då äre magen som säger nej istället. Men tror det är min mjölkmage som är igång, var ju ett tag sen den krånglade nu så det är väl dags :p

Det värsta är ju att jag har bara ont i halsen, inge snuvig eller hostig. Så jag fick bara en tredjedel av paketet, känns skit. Hade känts bättre om jag hade haft allt på nåt konstigt sätt ;s Jävla hals, detta är liksom inte okej! Vet ju hur det slutat annars med ont i halsen så jag ber till gud och får lite panik samtidigt.

Bäst jag avslutar med ett Amen! (ifall gud skulle komma sig för och läsa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0