Flätor,

Nu är äntligen alla nya kläder som jag shoppade i Göteborg tvättade :) Skönt att få undan allt. Och hur underbart var det inte att duscha idag med värme i badrummet? Som sagt, hur har jag klarat mig?! :P Nu har jag gjort något som var bra länge sen jag gjorde med, två inbakade flätor. Knappt så man kom ihåg kändes det som, :p Det som jag gjorde varenda kväll förut när jag hade långt hår. Är så trött på mitt hår nu, det är så tråkigt. Som jag skrev till Nikita: Jag vill raka av det, färga det lila eller grönt, permanenta det. Whatever liksom.. Haha, lite överdrivet allt utom permanenta det då kanske :p

Och påtal om den söta människan! Hon kommer ju hem snart, :D Åh, vad jag längtar! <3

Pssst... faller väl för trycket och kollar på Antikrundan jag med ikväll nu när det är från stan! ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0