Även en liten lista,

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttade till min egna lägenhet, stå på egna ben.

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade jag haft några hade jag antagligen inte höllt dom iallafall, haha..

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min absolut äldsta barndomsvän fick en lite flicka!

Dog någon som stod dig nära?
Ja tyvärr fick underbara faster Laila lämna oss efter en tids sjukdom <3 Men hon har bra sällskap av gammelfarmor och gammelfarfar <3

Vilka länder besökte du?
I år höll jag mig i Sverige, suck..

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hör och häpna, jag tror banne mig jag varit ganska frisk detta år. Iallafall vad jag vill minnas ;)

Bästa köpet?
Min lägenhet antagligen!

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och saker till lägenheten.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Haha det har jag nog säkert gjort, hoppas jag !

Blev du kär i år?
Absolut inte!


Största musikaliska upptäckten?
James Morrison. Men Tomas Ledin finns alltid!

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ett smyckesskrin, sen kommer jag inte ihåg mer vad jag önskade mig :S

Vem saknade du?
Min älskade gammelfarfar! <3


Några nyårslöften?
Nej, jag tror inte på sånt där. Bara för att man säger det så har man ett år på sig att fixa det då kan jag ju lika gäran lägga det löftet på vilken dag som helt under året :p


Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Leggins med en stor tröja till. Det känns som det är det enda jag haft på mig i år :o

Vad fick dig att må bra?
Mina underbara vänner och familj!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Massor, men det skulle ändå inte hjälpt det att bli bättre. Var helt enkelt tvunget att bli ett ledsamt år för att 2012 ska kunna bli bättre! :)

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Först firade jag hos mamma, sen iväg till pappa och sen var det mys med Kim på kvällen tills vi skulle iväg och hämta hem fulla grabbar ifrån Karlstad ;)

Favoritprogram på TV?
Grey's, Bones, One tree hill mm. Jag följer princip allt som går och passar in i schemat, haha..

Hur tillbringade du julen?
Hemma hos mamma på julafton med lillebror, mormor och morfar. Sedan kom kusin med sitt barn. Juldagen hemma hos pappa & Anita med Daniel och Anders :)

Vad önskar du att du gjort mindre?
Hmm, vet inte..

Vad önskar du att du gjort mer?
Rest helt klart!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare..

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Veronica Maggio - Välkommen in, Lady Gaga - Edge og Glory,

Vad ser du mest fram emot under 2012?
Bli färdig i skolan, Göteborg, TOMAS LEDIN <3 och TURKIET!!



Listan blev i helt fel ordning nu, men blogg.se vill inte göra som jag vill just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0