Patrik Sjöberg,

Imorgon ska jag till mormor o morfar o mysa hela dagen, ska få morfars underbart goda pannkakor!! :D Jag gillar ju egentligen inte pannkakor särskilt mycket men morfars är så himla goda! Men innan vi ska äta lunch ska vi kolla in erikshjälpen, röda korset o coop. Bokrean börjar då med så jag ska köpa mig Patrik Sjöbergs bok då, om den finns kvar, såg iallafall i bladet att de skulle ha den.

Så ska vi kolla efter stickor, virknål o garn åt mig! Mormor ska fräscha upp minnet med att sticka o virka :) Måste ju lära mig av mästaren, haha.. Så det får nog bli en halsduk imorgon, haha..




Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra, att du köper den :D. Perfekt på på beachen i aug

2012-02-21 @ 20:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0