Melodifestivalen,

Den 11 februari är det melodifestivalen som gäller!!
Varför?
Jo för att min snygging, David Lindgren, är med.

Honom ska jag ha, gifta mig med och skaffa massa gulliga onger med..
Så att det kanske är dags att åka till Göteborg igen?

Mamma, förvarna Henrik och så tycker jag att han kan bana väg åt mig liksom.
Han princip lovade mig ju Davids nr på Nationalteatern! ;)
Han får låna dig för lunch, shopping, en tripp i utomhushissen vad han nu vill hitta på.
Bara han skaffar sällskap till mig! Mohaha, ;)



GIVE MEEEEE, mums!



Ps. Mamma, du missade väl inte vad jag skrev?
Tänkte så du inte ignorerade det! ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahahaha, magont ;p. Jag hörde när Henrik lovade dig hans nummer. Snällt, av dig att låna ut mig till Henrik :D. Mmm,utomhhushissen iiiiiiiiiiii ska du ta livet av mig unge ;D.Shopping o lunch låter trevligare . Frågan är ju, tror du vi är välkomna efter presenten. Iof dig blir han ju av mä. Men jag då?!?!?

2012-02-02 @ 19:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0