Frösen,

Är så himla frösen, men det kan ju bero på att det är rena istiden ute. Fy fasiken vad kallt!! Så nu har jag bäddat ner mig i soffan under en filt. Myser med lite kvarlämnad dipp och godis. Har inte varit särskilt sötsugen under helgen så har knappt ätit något godis alls men idag är sötsuget desto större. Men skyller på vädret så det gör det rätt att ligga och mysa i soffan till sista avsnittet av Bones! :)

Dåligt samvete för att det har blivit dåligt med pluggande men har gjort så mycket annat roligt. Men imorgon är det dags att ta tag i det igen, så då ska jag låsa in mig i lägenheten och inte lämna den. Får verkligen inte bli distraherad nu!

Nu ska jag fortsätta att mysa till Bones, Spårlöst och antagligen någon film :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0