Julhelgen,

Ja så har julhelgen gått med, jag har jobbat hela helgen. Fick en massa fina julklappar. Bla en frys/kyl, en tassimo + kapslar, oth säsong 9 och kläder är bara några utav sakerna. Så nu har jag registrerat mig så att jag är med i den så kallade tassimo-familjen och fick då 200:- rabatt, så köpte fler kapslar på nätet. Runt 4 pkt och jag behövde inte alls lägga till så mycket pengar själv.
 
Fick en ännu finare julklapp, en kraschad dator!!! nej men fy fan.. Men vi har varit i Örebro i två dagar nu så igår var vi på NetOnNet så då handlade jag mig en ny älskling! Men det är då inte det enklaste att lära sig en ny, Windows8 äre med i den här och jag förstår nada! Sen är tangentbordet helt annorlunda så det kan finnas en massa stavfel här :P haha..
 
Nej nu ska jag se på Min Stora Gala, Tomas Ledin ska ju vara med också :)
 
 
 
Min nya vän! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0