Bitter,

Bara för att jag är för jäkla bitter idag så hade jag tänkt och klaga på en sak.
 
Vad fasiken är det med tv-kanaler, reklam och svenska program? Man börjar titta på ett program, jag har tittat på 112 - på liv och död och spårlöst, då får man höja för att man ska höra vad dom säger. Det kan jag gå med på eftersom man inte har någon text att läsa så då blir det ju viktigare att höra vad de säger om man följer programmet. Volymen är perfekt, inte för högt och inte för lågt. Så kommer reklamen, ja då jävlar har du knappt trumhinnorna kvar (okej, väldigt överdrivet men ni fattar vart jag vill!). Man sänker så att volymen blir så där perfekt igen, så börjar programmet och då hör du inte ett skit. För då sänker "kanalen" ytterligare nått hack så att vi får lov att höja hemma. Och så fortsätter det, en ond cirkel helt enkelt!
 
Sen att jag typ endast sovit 3 timmar på två dygn kan ju spela in till mitt bittra inlägg med massa svärdomar! Här försöker man bli frisk från förkylningen men sova, nej det kan jag inte göra. och hur har jag tänkt och bli frisk om jag inte får ordentlig sömn?! Jag är så bitter idag!!
 
Så därför ska jag ta mina förbannade mjölktabletter (japp, där fick allergin sig en släng av bitterheten med) och mysa ner mig med favorit glassen från b&j's.
 
 
Förväntar mig att somna perfekt och sova HELA natten och vakna på ett bättre humör imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Krya på dig gumman!! =) Kram

2012-12-03 @ 08:35:32
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0