Helgen,

Nu är jag äntligen färdig uska!! :D Så nu ska bara Maria skicka in betygen imorgon och sen ska jag deligeras och sen börjar det underbara jobbet :) Härligt! Sista dagen var i fredags på praktiken, så jag bjöd på två sorters kladdkaka och så fick jag en super fin blomma med kort av avd 58 :)

Den här helgen har varit något utöver det vanliga alltså, i fredags köpte jag gymkort för jag och Jennifer ska börja träna. Körs i take, nu blommer asfalten som min kära vän Frida skulle sagt på gymnasietiden! Sen gjorde jag något ovanligt för att vara mig, jag tog en 2-dagars!! Haha.. Helt oplanerat med, awesome.

Fredagen blev det lite vin och cider med Jennifer, Kattis och Elin. Sen var vi lite överallt och jag var inte i säng förrän vid 4. Då insåg jag att jag varit uppe i 23 timmar, jomenvisst! Sova några timmar, farmor hämtade sin bil och sen drog jag till pappa och fick mat :) Lite spontant där bestämde jag och Jennifer dejt och vips så drack vi vin! Och helt plötsligt var vi på köket med :p haha..

Grymt rolig helg som medför lite helgångest, men det är väl så det ska vara! ;) Den där Jennifer lurar ut mig på dåligheter, men jag gillar både henne och fyllejennifer :) <3

Nu får det bli sängen, big brother och sen sova. Dags för jobb imorgon!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Men GRATTIS för fan!!!!!! Färdig uska nu!!! UNDERBART! Kramar

2012-04-22 @ 22:20:19
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Och både jag & fyllejennifer gillar dig :)

2012-04-23 @ 22:23:07
Postat av: evelinajamie !!

Jag har ingen aning alls om det dära med delegering, men cilla sade till mig under praktiken att jag skulle höra av mig till henne när jag var färdig för hon ville gå igenom saker tillsammans med mig :) Men vet inte om jag hinner, då det är ont om tid för jag börjar ju i Skövde nästa vecka! Men vi skulle gå igenom insulin ordentligt! Skönt att du fått schema direkt.. Känner på mig att du kommer få en tjänst där snart, du har ju varit där länge :) Ses på avslutningen ! Kramis !

2012-05-08 @ 02:19:00
URL: http://evelinajamie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0