Paiiin..

Har inte så mycket att säga mer än att igår var jag, camilla och mamma ute i skogen. Plockade ca 6kg trattisar och lite gula kantareller :) Ont i armen/armhålan gjorde det. På kvällen var vi och hade lördagsmys med camilla och mats. Jag måste vara världens bästa gäst! Jag hade med mig min egen mat, min egen dricka och godis. Och jag var chaufför! Hur bra är inte jag då?! :)

Idag har det inte blivit många knop, var nere och åt pizza med mamma och lillebror. Sen har jag haft lite ta-hand-om-mig-själv dag. Raka benen var jobbigt, ont gjorde det. Sen diskade jag, ont gjorde det med. Jävla armhåla! Så det mest ansträngande nu blir väl att gå mellan soffan, köket och badrummet :p

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är världens bästa o goaste dotter <3

2011-09-30 @ 13:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0