Ullared,

Sitter och lyssnar på Spotify listan med låtarna från Ullaredsresan. Jag vill tillbaka dit! Inte själva Ullared, utan mer resan dit och hem. Det var så enormt kul! Klart att det skadar ju inte att shoppa liksom ;) Haha! Men hela resan var så förbannat kul alltså!

Börjar med att det regnar när jag ska hämta upp alla, alla är dyng trötta och vill helst vara hemma men vi kommer allt iväg. Poppar musik som tusan och i baksätet är det väldigt tyst förutom när Rihanna - California King Bed kommer då vaknar minsann Evelyn till liv :D Haha.. Resan går skit bra tills jag och Kim inte alls är överens om vilken väg vi ska åka men jag får som jag vill men först var det piss och frukost paus. Måste ju nämna att det var tur vi lyssnade på mig! ;) När vi stannar på Statiol för frukost mm ser vi två harar i rondell och Evelynn blir som ett litet barn och vill ha med dom hem, haha..





Pigga och taggade för fortsatt resa!

Nästa incident är att det ligger nåt stort i vägen, jag skriker och kim skriker o vevar med armarna. Bakifrån hör vi: "vem är det?!" Jag skriker: "en grävling eller varg! en varg!" Fast jag tänkte på en räv då, så där brast det och vi skrattade så vi höll på att dö.

Hände massa fler roliga grejer, även där nere och så. Men den som är värd att nämnas när vi skulle åka hem efter att vi stannat och ätit var väl att jag missade att det var en rondell så jag körde rakt över! hahaha! Undra va fan bilen bakom tänkte då!! :p Äh, var ju inte alls lätt att se att den där lilla bucklingen skulle föreställa en rondell, tillochmed lilla Filipstad har större rondeller :p

Vill ha en sån här rolig resa igen!!
Bjuder på lite bilder.

 







Aldrig påstått att jag är normal! ;)


Får ju inte glömma att nämna att jag såg mitt drömhus efter vägen till Ullared, dock kommer jag inte ihåg vart det låg. Smart tjej! Men det låg närmre Ullared än Filipstad iallafall, men för att få rätsida på detta får jag väl ta mig en tur till Ullared igen, haha ;)


PS. de jävla bilderna vill ju inte göra som jag vill, så de får se ut som det gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0