The last song,

mycket bra film, oerhört sorglig!
tror jag grinade mig igenom filmen, tacka gud för att jag kollade på den själv :p
först så tänkte jag att den var som alla andra chick flicks men chi fick jag.
det gick inte alls att förutse vad som skulle hända.
först vart jag besviken för att killen inte var så snygg,
 men ju längre filmen gick desto snyggare blev han ;)
MYCKET SEVÄRD!

filmens handling:
Den begåvade Miley Cyrus spelar huvudrollen i denna hjärtevärmande film om att växa upp. The Last Song är baserad på Nicholas Sparks (Dear John, Dagboken) roman och handlar om tonårstjejen Ronnie (Cyrus) och hennes frånvarande far som försöker återskapa den kärleksfulla relation de en gång hade. Men att återknyta kontakten med sin rebelliska dotter är inte lätt, så han väljer att använda sig av den enda sak de fortfarande har gemensamt - musiken. Detta varma och upplyftande drama om familjen, första kärleken och andra chanser är en gripande berättelse du sent kommer glömma!

´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0