Så mycket bättre,

Sitter och tittar på när det är Jasons dag, Timbuktu, och är han inte för smölli?! :) Gosbeten! Älskar Tomas, ingen nyhet. Hatar Lena Ph, hon ser ut som en jävla dragqueen och bara porrar sig. Låter förjävligt gör hon med och hånglar med mikrofonen tydligen. Nej men fy fan. Laleh gör så att man somnar, seeegt ska det gå tydligen och alltid så gör hon typ dom bästa låtarna av artisterna med. Refrängerna är absolut sämst av henne, men idag var hon helt okej. Martin låter likadant hela tiden, byter bara lite ord här och där. Mikael är väl bra charmig han! Eva är bra hon.

Så nu har jag fått ut vad jag tycker om de med, som ni märker är jag inget större fan utav årets artister. Gillar egentligen skånska men inte när Jason pratar då smälter jag istället! ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0