Lite uppdatering,

Nu var det verkligen länge sen igen som jag skrev här, glömmer princip bort att jag hr bloggen men nu ska jag ta tag i det och den här gången ska jag hålla de :)
 
Sen sist har jag köpt nya glasögon, nu har jag äntligen vant mig vid dom så nu gillar jag dom sådär mycket som jag gjorde när jag såg dom! :) Sen har jag och Jennifer varit hos Nikita och fräschat upp håret.
Bjuder här på en före och efter bild:
 
 
Börjar minsann få lite längde på det med! Super nöjd över både färg och att det äntligen är långt.
 
Jobbhelgen är över och jag är ledig idag och imorgon som det ser ut som. Sen kör jag onsdag-fredag för att sen va treledig :D Grymt gött faktiskt, då lär man nästan hitta på något kul :)
 
Just ja, måste ju visa mina super fina presenter jag fick av Nikita. Älskar glasen! Och parfymen luktade så jäkla gött :D
 
 
Kommer säkert snart på något mer som jag ska uppdatera er med men de kommer i ett nytt inlägg i så fall :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0