:)

Jag lovade fröken bedoire för ett tag sen att börja blogga mera, Öhm kan säga att det gick ju inte så bra :p haha.. 

Började jobba i måndags igen efter ännu en sjukskrivning, tungt som tusan men ändå så härligt att vara tillbaka! Ännu bättre känns det när brukarna blir glada över att man är tillbaka :) idag och imorgon är jag ledig och sen blir det jobbhelg för hela slanten.

Var till Hällefors förut för att kolla ny säng, och jag hittade en fin till kanon pris! Så nu äre bara att vänta tills den kommer, kommer ju sova som en ängel sen och slippa vakna upp med ryggont. Awesome! 

Har inte så mycket att uppdatera er om just nu, mitt liv är som sagt inte så händelsefullt haha :) så nu ska jag bädda ner mig i sängen (som kan bli sista natten om jag har tur, håll tummarna!) och kolla på criminal minds :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0