Tröstshoppa ...

... det är något jag verkligen behöver och vill. Men näää... Helst träningskläder, för jag vill så gärna börja träna igen! Men det är något som får vänta bra lääääänge och jag vill ha svar på mina värden och så först innan. Så jag tänker bjuda på lite som jag vill ha :)
 
En ny riktig och grym sportbh måste jag införskaffa och mer träningsstrumpor.
 

Att det är just Nike på dessa är för att de är grymma på att ha reflexer på sina saker, i alla fall om man tittar på Stadium så tycker jag att de är bäst.
 
En riktig klocka som verkligen kan pusha på en.
Lite kläder för mer inomhusbrukaktigt.

På dessa bilder fanns det ju lite smått och gott som man kan tänka sig med.
 
Tydligen så äre bara träningskläder jag suktar efter idag, kan bero på att jag så gärna vill börja igen.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0