Sleten tjej..

Är fortfarande inte bra från förkylningen från helvetet!! Blir tokig på detta, i 10 jäkla veckor har den suttit i. Blev bättre ett tag men under helgen kände jag mig sämre och nu är jag hemma från jobbet. Hostan är förjävlig och låter inte bra, sover med massa kuddar under huvudet så jag nästan sitter. Sleten och trött hela tiden, som idag så sov jag länge och trodde jag skulle klara mig utan mina tupplurar men nej nu är jag så trött att jag nästan gråter och inte orkar hålla ögonen öppna. Men tur att grey's snart är slut ;) Thihi.. Så hoppas jag att jag orkar sova sen!
 
Men nu ska jag inte klaga, utan tänkte bjuda på en helt underbar cover av Edvin Berg. Ni måste kolla på båda klippen, ni kommer inte ångra er!
 

 

 

 
Ibland är livet så jävla orättvist, jävla skit sjukdom!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0