Träning,

Jag hade visst bara snyggingar i huvudet så jag glömde ju berätta att jag var duktig och drog till gymmet idag efter jobbet! Klapp på axeln till mig.. Crosstrainern fick känna av lite ilska, 1 mil på 40 minuter blev det. Kanske inte så himla bra resultat, men för mig var det stort och svett som en gris var jag! Så ja, lite bra jobbat var det.. Sen fick det bli lite maskiner, nu återstår och se om jag överlever morgondagen för jag kommer antagligen ha träningsvärken från helvetet ;) Haha, har ju inte gymmat på 1000 år typ.. Tror man ska vara ilsken varje gång man går till gymmet så det blir hård träning ;)
 
Sen får vi ju inte glömma att jag är leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedig nu i några dagar!!! Alltså ni förstår inte hur mycket jag har längtat efter detta, efter och att jobbat sex dagar i rad så kommer jag njuta när jag lägger mig ikväll och tänker på att jag inte behöver ställa klockan ens! Glad tjej..
 
Nu ska jag fixa lite te, se klart på Body Of Proof och sen lägga mig. Kommer nog somna som en stock, :) Imorgon väntas det lekdejt med godingen Elias :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0