Spontant är bäst,

Blidde ingen tuppis igår, istället frågade mamma om jag inte ville med och fika. Så det blev go-smörgås på Skafferiet, sen kom vi på att vi skulle gå förbi och kolla hur det gick med Adams lägenhet. Så där hängde vi några timmar, fixade go-fika åt gubbera medans de jobbade :)
 
Idag bar det iväg lite spontant till Karlstad och Nikita, fick mina bryn plockade och färgade. Nöjd tjej! :) Sen lunchade vi tillsammans på Oliven, super god sallad åt vi. :) Sen handlades det mat och grejer när jag kom hem till stan igen. Skulle egentligen varit och kollat på derbyt mellan Staen och Persberg men det ställdes in pga av det jäkla vädret vi har. Så nu hoppas vi att det hamnar på en dag som jag inte jobbar nu, för vill ju se matchen.
 
Nä, nu blire lite jordgubbar innan jag kryper ner under täcket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0