Bra helg,

Började jobba i torsdags efter sjukdom, började slappt med en kväll tyckte jag men satan i gatan vad stressig kvällen var! Men var i alla fall klar i tid :) Även fredagen bestod av jobb.
 
Sen blev det att träffa Emelie som kom hem över helgen :) Så det blev sallad på La Strada och sedan fotboll med skvaller och massa kyla! Tog år och dar när man kom hem för och få tillbaka värmen kan jag säga.
 
Lördag så var det jobb först, snabbt hem och duscha o göra sig i ordning. Vidare till pappa och Anita för mat, sen styrde vi bilen mot Karlstad och underbara, älskade Tomas Ledin!! :D Han var så jäkla bra såklart, showen var bättre i Gbg men stämningen, trycket, från publiken var bra mycket bättre i Karlstad :D Så jävla underbart! Nu kan jag dö lycklig! Jag är fortfarande lika kär och ska gifta mig med honom, haha!
 
Idag tog jag mig en redig sovmorgon, vaknade först vid sex men vägrade gå upp då och andra gången vid nio. Men jag vägrade jag gå upp med men sen när klockan var elva så tog jag mig upp. Slängde mig in i duschen, fixade håret och åkte o lämnade bilen hos pappa och Anita :) Tog cykeln ner på stan och mötte upp Emelie för en glass :) Måste säga att den laktosfria glassen med blåbär är himla god! Satt i solen i flera timmar och bara skvallrade, så himla skönt att hon vart hemma den här helgen! <3
 
Försökte sno bilden från när vi åt glass, men det gick mindre bra så bjuder på en gammal goding istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0