Partylite,

Har varit och fyndat på en partylite utförsäljningsvisning eller vad man säger, :) Fick en del smått och gott, nu är ju bara frågan vart jag ska ställa det! haha! jaja, det är nästa problem, :)
 
Snart är det påsk med, då kommer Emelie hem! :D Yey. Så det blir mys med henne på fredag och sen på lördag blire vin med flickorna :) Kommer bli en kanon helg trots jobb :)
 
Känns som jag har så himla mycket o se framemot, massa roliga grejer :) Nu hoppas vi bara att allt går som vi vill!
 
Världens tråkigaste inlägg men har visst inte så mycket att skriva, får bli lite uppdatering efter helgen. Då kanske jag har mer kul att berätta :)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Vad köpte durå????

Svar: jag får ta kort på det så får du se! :D
Gabriella Wikström

2013-03-27 @ 00:18:51
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0