Helgen,

Har haft en super rolig helg med en utav de bästa! :) God mat, massa skvaller, öl/cider, film mm. Nu är hon dock tillbaka i Ransta och jag saknar henne redan! <3 Tur mobilen finns! Haha..

Har verkligen ingenting att skriva direkt.. Så jag kryper ner under filten och kollar på Hissen istället :) Som förövrigt snygga Magnus Hedman och Sarah Dawn Finer är med i, hon måste ha det jobbigaste och mest irriterande skratt jag någonsin hört. Bara så att ni vet! ;)

(Försökte hitta en bild på mig och Emelie, men det vare allt dåligt med så det blir ett bildlöst inlägg! :P)

Kommentarer
Postat av: gulligalillajag

Sötnöta mii! LOVE YOU! / E

2013-03-14 @ 13:07:28
Postat av: gulligalillajag

Sötnöta mii! LOVE YOU! / E

Svar: PUSS <3
Gabriella Wikström

2013-03-14 @ 13:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0