Karlstad, maybe?

Kvällen är avverkad, en bra kväll på jobbet :) Det flöt på bra helt enkelt. Så nu äre bara att tagga om för dagen imorgon, och det vet vi ju hur bra det kommer gå. Noot.. Men i alla fall.. Får bli en tidig kväll imorgon!
 
Satt och kollade runt på Liseberg igår som sagt, men verkar svårt att få in i schemat.. Ska man ändå åka så pass långt så vill man ju kunna utnyttja tiden där.. Så tänkte fråga honom om vi ska ta det en annan gång och om vi ska sikta in oss på en myshelg i Karlstad tex istället.. Bio, mys på hotellet med spel och film, mat mm.. Lite närmre och enklare att få in liksom, slutar jag 14 så hinner man ändå få med kvällen och bara ha det gött mm.. Så ska kolla intresset från lillebror vad han säger. :) Eller är jag världens sämsta syster då? Får se vad det blir..
 
Nej nu blire lite kvällsmat, macka och te innan jag ska försöka sluta mina bruna. :) Borde dock inte vara något problem med tanke på vad stressad jag är inom mig och allt. Men vem vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0