Extra,

Just nu sitter jag och grämer mig över att jag ska jobba imorgon, skulle egentligen vart ledig men la in mig ändå för extra timmar är ju alltid bra :) Blev bokad 7-16, toppen liksom! Förutom att jag snart börjar gråta över vad ont jag har i höfterna och ryggen.. Helt sjukt alltså! Och som grädde på moset så har jag tjejont i magen och det gör väl det väl ännu värre i rygg och höfter...
 
Så ser framemot min gå tur imorgon, det kommer säkert vara svin kallt men det får nog bli tennisskor imorgon iallafall. Det underlättar lite med smärtan. Har inte orkat laga någon matlåda heller men det löser sig som kära Jason säger..
 
Har jag sagt hur mycket jag längtar tills jag ska iväg till csk och ortopeden?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0