21/1-13

 
Dåligt med bloggande här kan man ju säge! Låg hela förra vckan i förkylning, inte kul. Nu är det mycket bättre, känner inte av halsen direkt heller. Det enda är att kroppen inte riktigt har återhämtat sig, blir helt slut av att visa mig ute. Men snart så ska allt vara som vanligt! :) Sen att jag inte orkar sova om nätterna, på kvällskvisten/natten så känns det som att jag fortfarande är förkyld så somnar inte förrän 3 :/ Mindre kul när man ska upp och jobba.
 
Så idag har jag jobbat, fick förlängd dag till 14.30. Chefen ringde förra veckan och frågade om det gick bra att jobba längre. Men imorgon är det en korttur som gäller, sen ska jag med min bror så han blir klippt. Och om en vecka +/- så äre min tur att få fixa frillan! :D Yey!! Fast jag ska ju vara mer omständig och åka ända till Karlstad för att klippa mig och färga håret. Jag är en sån person att jag kan klippa mig och färga håret, vara wild´n crazy ibland men jag släpper inte så många in på mitt hår för att göra det. Nikita är den som nästan alltid fått klippt av mig håret och färgat mm, jag litar på henne konstigt nog ;) Haha! Nej men det ska bli skönt med tanke på att jag tydligen inte klippt mig sen i maj?!
 
Och så har jag fått min remiss till ortopeden med! Så litti kul att se framemot, eller ja det är väl inte så kul men jag vet att det kommer bli bra bara man fixat det där. Då kan jag orka med att både jobba och träna, :)
 
Nu ska jag bädda ner mig och hålla tummarna för att jag somnar snart! (vilket känns väldit långt borta nu! Så blir väl tv och film hela natten som vanligt :P)
 
 
Bjuder på en gammal bild av mig och bästa Nikita, :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0