Sova,

Först var det jobb, 7-11.30. Hem och byta om för att ta mig en PW runt storbron och lite till. Vilket jag tänkte på att förr skulle jag aldrig gjort det om jag var trött som ett as (vilket jag är!), det bevisar väl bara att jag verkligen tar tag i mitt liv?!
 
Jag har haft en period nu som jag haft väldigt svårt och sova, brukar ha det ibland. Har somnat den senaste veckan inte förrän efter 2-3 om jag haft tur liksom, hur trött jag än är. Förut kan jag väl förstå, för då åt man antagligen massa skit och grejer som gjorde det svårare att sova. Men nu är jag ändå ute och går, äter bättre och mår helt enkelt bättre i kroppen. Men ändå har jag detta problem, och det hjälper inte att skippa en tupplur då jag har jobbat kort dag. Har prövat det med men då blir jag alldeles för trött och helt plötsligt sätter övertröttheten in. Så är princip trött jämt bara för att jag inte får någon sömn på natten, sen upp och jobba mm. Jäkla tur att jag inte ska ha barn än på ett tag, jag är då inte beredd att offra någon sömn här inte.. haha.. ;)
 
Men nu är jag ledig imorgon i alla fall och kanske torsdag (beroende på om jag blir bokad på nå jobb.) och då kanske jag kan vända rätt detta på något konstigt sätt. :)
 
Och på tal om PW, tack och lov att det bara är en vecka kvar tills vi ska pröva och hämta mina inlägg för då kanske jag kan få bukt med di förbannade inflammationerna!! För det är en pina att gå, jag känner verkligen utav dem. Så vi får se vad han säger om detta..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0