Påskhelgen,

Långfredagen började med fix och planering med Emelie och sedan påsklunch med mamsen! Sedan kom jag på att jag inte hade något o ha på mig på lördagen så vi drog till Kd. Där hittade jag en tunika/blus, två bh-set (otroligt nog så hittade jag det! lyckan alltså!) och lite smått och gott från Ikea.
 
Lördagen började med ett fm pass på jobbet. För att sedan hem och fixa mig inför middagen hos pappa och utgång på kvällen. Hos pappa & Anita bjöds det på god mat och efterrätt. Och gos med lilla Agnes!
 
 
 
Sen vid 18 skjutsade pappa hem mig och brudarna började komma. Mysig och rolig kväll med massa vin och spel :) Sen delade vi upp lite för vi ville lite olika saker, så vi drog till Robin och grabbarna där för o sedan hamna i parken fastän vi absolut inte skulle dit! Haha.. Jaja, men det var roligare där än vad man trodde i alla fall..
 
Igår vart det en slapp dag. Mys på lastrada och sedan hos mig med Emelie. Pratade igenom helgen och grejer. Och idag känner jag mig minst lika trött, haha..
 
Sammanfattning på helgen: En grym och rolig helg :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0