Ortopedtekniska,

Ja idag var ju dagen då jag skulle till OrtopedTekniska, kan säga att det är tur att jag inte skulle åka dit själv! Jag hade ju då aldrig hittat, pappa han kan han! ;) Haha.. Han som hjälpte mig tryckte och kände på fötterna, så fick jag göra avtryck för sulor. Sen konstaterade han att jag hade inflammation i en slemsäck, det skulle jag kunna behandla med Voltaren men att jag skulle vänta tills jag fått mina inlägg. Sen hade jag tydligen någon inflammation i lederna till ett par tår. Det var ju bra att jag veta dessa saker i alla fall. Men satan i hela gatan vad ont det gjorde när han tryckte och kände efter (antagligen så tryckte han väl knappt, men för mig kändes det som han tog i för kung och fosterland! :P) Så i slutet av april ska jag på återbesök och få mina sulor! :) På gott och ont, för kan säga att både jag och min plånbok gråter efter detta besök!
 
Sen blev det Stadium en sväng, prövade olika löparskor och har nu hittat den modellen jag vill ha. Och hittade även de löparkläder jag vill ha med, men som sagt det får ju vänta tills nästa månad eller nåt för nu har jag då inte råd efter dessa sulor. Skorna inser jag ju nu att de skulle jag kunnat köpt, har ju presentkort där.. Jaja, då får jag ju ångra det med!
 
Sen blev det lunch som pappsen bjöd på :) Efter det Biltema, vi kan ju gissa på vem det var som ville dit? ;) Men då fick jag chans att spana in en ny cykel med, så nu vet jag vilken jag vill ha. Bara att börja spara pengar så jag kan åka och köpa den :)
 
Ont i min satans visdomstand har jag med! Typ lite svullet så bita ihop gör ont, fast nu har jag tage värktablett så det är inte olidligt längre i alla fall! Sen börjar jag bli förkyld.. Rösten är förjäklig, hostig och allt..
 
Nu har jag fått bittra av mig lite, så nu ska jag dra täcket över huvudet och dö en stund.. Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0